Sentim Bünyesine 2 Ödül Daha Kattı

Sentimodul
01 / 08 / 2013

İGDAŞ Çağrı Merkezi ve Karayolları KGS-OGS Çağrı Merkezi projelerini yürüten Sentim, üstün hizmet kalitesini aldığı ödüller ile pekiştirmeye devam ediyor. IMI Conferences tarafından 2006 yılından beri düzenlenmekte olan Türkiye'nin ilk ve tek çağrı merkezi ödül organizasyonu "İstanbul Call Center 2011 Awards'' Sentim'e iki ödül kazandırdı.

Toplam 11 ana kategoride 23 firmanın ödül kazandığı törende Ankara Büyükşehir Belediyesi, BEDAŞ, GEDİZ EDAŞ, İstanbul Emniyet Müdürlüğü, İSKİ ve Vakıfbank gibi kamu kurumları yarıştı. Sentim de yaklaşık 4 senedir hizmet verdiği İGDAŞ Çağrı Merkezi ile 100'den Az Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi kategorisinde, 3. senesini devrettiği Karayolları KGS-OGS Çağrı Merkezi ile de Yılın En İyi Çağrı Merkezi Fotoğraf Yarışması dalında birincilik ödülü aldı.

Yarışmanın ödül sahipleri; Finans Bank Genel Müdür Yardımcısı Kubilay Güler'in jüri başkanlığında sektörün üst düzey yöneticilerinden oluşan 23 kişilik jürinin, aylarca süren yoğun gözlem ve değerlendirmeleri sonucunda belirlendi. 7 ana kritere bakılarak yapılan değerlendirmelerde Strateji ve Liderlik, Süreç Yönetimi, İnsan Kaynakları ve Gelişim Yönetimi, Operasyonel Planlama, Teknoloji Kullanım, Performans Yönetimi ve Elde Edilen Sonuçlar, Yenilikçi / Fark Yaratan Uygulamalar göz önünde bulunduruldu.

Bilgi için: Meryem Uçar Halkla İlişkiler Sorumlusu

E-posta: meryem_ucar@sentim.com.tr

Program İçeriği: http://www.istanbulcallcenterawards.com/2011/

Sentim Bilişim bir Holding Şirketidir.